Första advent


Hej påer. Idag är det som ni kan läsa i rubriken: första advent. Haha sannorlikheten att ni redan vet det är ganska stor, men låter bättre att säga att det var jaag som talade om det för er! Igår blev det hemma för min del. Den här helgen har varit extremt lugn. Ingen utgång, och inte en gnutta alkohol eller onda fötter. Hehe. Så sa pappa en gång när han var sjuk: Min arm är ond. (.........) Va?

Idag vill ja baka lussisar!!!!! Vi åt i för sig peppisar och drack glögg igår. Och julstämningen är på över-topp. Så nu är det jätte julfint här hemma, och min rosa julstjärna sitter uppe i ett av mina stora fina fönster i mitt rum! Sitter och tittar på Idolreprisen nu och dricker some coffee. Morsan ligger bredvid mig utslagen i soffan. Ja en riktig söndag helt enkelt. Halv två börjar någon film som heter Queen sized. Jag totally ÄLSKAR high school filmer där en totally cute "ugly-betty" finns med, men som olyckligtvis mobbas totally av the Plastic Fantastics. Awesome tihi. HALLÅ, VAD SKA MAN ÖNSKA SIG I JULKLAPP? PANIC.AT.THE.DISCO.




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0