Friday the 13th

Hej fina. Hur mås det fredag den trettonde? Haha lite creepy måste jag erkänna att det känns. Men än sålänge har det varit lugna firren.

Sitter och lyssnar på Melissa Horn (kärlek) och äter lite lunch. Pastakuddar ifyllda med ricotta och spenat, med lite tomatosause fick det bli. Dagen till ära. Jag är jävligt taggad på utgång ikväll, så förhoppningsvis blir det jag, Ida och Sarah som slår klackarna i taket ikväll. Och sveper några bira. Hahahaha jag älskar att vi är så okvinnliga. Sitter här och försöker tagga till. Haha ja, redan nu. Imorgon har jag förövrigt kör-konsert. Jag ska sjunga solo, så det gäller att jag kör lagom hårt ikväll. Och väldigt nyktert imorgonbitti, vill säga. Hehe.

Titta förresten vad jag hittade i gulliga Foki's blogg:


Hahahahahaha. Jag dog några gånger..

Ska ringa Sarah och Idan nu! Laaater



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0