God kväll!


Jani, här ligger jag inkrupen under 3 tjocka täcken. Ja, TRE JÄVLA TÄCKEN. Hahaha det måste vara något fel på mig.

Dessutom lyssnar jag på själmusik. Det är sån musik som är bra för själen. God musik. Ja nyttig musik! John Mayer och Musiq och Amos Lee är männen som slår högt ikväll. Ren jävla guld är vad dem är. Ljuvliga jul carols dyker också upp emellanåt. (Har gjort hela dagen egentligen, men ni skulle hata mig om jag nämner ett ord till om jul så jag håller käft) Hehe sååååå.

Vad gör ni ikväll?
Det är så kul att fråga er frågor. Meningslösa frågor. Som inte en kotte svarar på. Hahahahahaha. Ja ja, i don't mind. FAKTI-SKT. Ni får väl sitta där och tänka att "Ååh vad jag vill kommentera" men inte göra det. för vet ni vad ni är, ni är fega.. ni är FEGA! Ha. Tss. Hurmf. Argh.
Nu ska jag skita

......konstpaus.


Bryter isen:
Fick äran att sjunga solo idag på kören. Det var kul.
:)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0