God morgon!

Nyvaken och lagom fräsch tjej.


How are you kids? Sitter och väntar på att bussen min ska komma, jag. 36 går den, och jag har det jävligt nice eftersom busshållplatsen ligger PRECIS utanför min dörr. Mohaha. Så 34, 35 brukar jag tassa nedåt. Konstigt att jag aldrig missar den...... hehe. Idag har vi kör som första lektion. Waey. Går till halv fyra idag, och efter skolan ska jag faktiskt köra min första gång på bilskola. Fick bli Fruängen trots allt. Känns väldans mycket bättre må jag säga!

Nu ska jag äta upp det sista av min gudomliga gröt och lyssna lite till på Musiq, och plocka ut iPoden.
Ha en underbar dag, så har jag det också :) Puss!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0