God morrns'


Hej söta. Hur mår ni?

Själv ligger jag i soffan hemma med typ liggsår överallt. Hahaha okej jag ska inte tycka synd om mig mer. Men imorgon ska jag gå till skolan, måste. Har redan missat 2 dagar nu. Gissa vad jag gör? Äter pannkakor med stekt banan. Wiie. Jättejätte gott! Hade dock ingenting att steka bananen i, så de blev bara lite bruna. (Men väldigt goda!) Rekommenderar to you all. Tittar på Ellen, och ska snart börja plugga faktiskt. Körteori, och religionskunskap står på listan. Fun huh?? Yaya, man måste ju ligga i kapp lite nu när jag ligger sjuk.

Hahahahaha förresten, vet ni. Ni vet fiskspelet på face, Aquarium nånting. Där man ska mata sina fiskar och städa akvariet. Jag DRÖMDE att jag simmade i ett sånt där och såg mig själv slänga i mat åt oss firrar. Hahaha, så kuuul. Och jag bara fenade omkring där och väntade på käk. Det värsta var att den där irriterande överlugna melodin fanns med där i bakgrunden. ALLT VAR SÅ ÄKTAAAAA. Hehe..........



(Jag i orange)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0