Guitars and strings


Jag-är-propp-mätt. Kräks vilken sekund som helst. Men gott var det!
Nu ska jag ta bilen och morsan för att köra en sväng till Tallkrogen. Ska sätta på nya strängar på guriluran, och jag kan inte sånt (hehe ja) så mammas kompis ska vara übergullig och hjälpa mig! Tusen tack till honom.

Måste börja duka av och göra mig smått i ordning nu. Tittar förövrigt på världens mysigaste serie på ettan, som ska se ut att utspela sig någon gång på 1800-talet. Fina gamla klänningar, och fina frisyrer. Love it. Ne, vi hörs senare ikväll. Mami skriiiiiker på mig nu. Puss puss puss

Förresten! Vet ni vad som går ikväll???
PARADISE HOTEL

OH MY






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0