Heavy Cross


Kort dag. Skönt as hell.
(Sånglektion = börjar 11 och slutar 11.40)

Jag klagar icke! Så nu är jag hemma i min übersköna älsklingsfåtölj och vid 16 (tydligen) idag har jag körlektion. Trodde jag hade dubbellektion vid 13 inbokad, men ack så fel man kan ha då. Tur att jag ringde och dubbel-checkade imorse. Yaya. Sitter och stoppar i mig lite lunch för tillfället, dagen till ära fick det bli rester från woken vi åt i förrigår. Mummmmmmmms.

Ska sätta fart lite med inövning av låtar nu. Har gemensam sånglektion imorgon, vilket innebär att alla sångare och sångerskor ska framföra vad vi hållt på med under den här terminen inkl. eventuella rester (där jag t.ex. har Nobody's Wife) för varandra. Känns riktigt längesen som vi hade en sån här lektion, så det ska bli riktigt skojsigt! Nä, öva låtar var det... Puss på fina, hörs förmodligen 2night!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0