Helgen!

ÖJ!

Nu sitter jag på toa och skiter. Vad gör ni? Jag är så in i helvetes jävla aptrött så det går inte att beskriva med ORD. Haha det där uttrycket är så kul, hur ska man annars beskriva det liksom?? Ha! Ikväll är det söndagsmys med mami, vi kom hem för ett litet tag sedan och har varit och handlat söndagsmiddag. Det får bli fajitas ikväll, mumma!
Helgen har varit väldigt trevlig. Fredag - utgång med fina Sarah och fina Ida. Vi började kvällen på söderhofen och avslutade på Grodan. Vi hade det jättekul :) Men tidig hemgång fick det bli, man hade ju körkonsert dagen efter... Ronja försov sig, och en timme senare befann vi oss i kyrkan. Det var liiite pinsamt. Dessutom stod någon Tommie a.k.a. Per Gessle och spelade gura för fulla muggar när vi gick in i det rum där minst 60 pers satt och stirrade på oss med en aningens irriterad blick. Hehe...... MEN VI HADE SVINIGT KUL. VISST RONNI?
Kvällen blev dock väldigt sen, och det fick bli lite tv-tittande med Rövardotter at my place och en sen natt även där. 2 somnade jag. Fråga inte varför. Nu ska jag laga mat, mamma tjaaatar. Hörs sen beautiful



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0