How do we make love


Tjena. Sitter i sängen fortfarande, börjar inte förrän 13 idag. Med ensemble. Yaey, finally. Har sett fram emot den här lektionen, har ju bara legat hemma sjuk alla andra ensemble-lektioner - men idag kör vi! Ska bli skönt att få börja sjunga igen. Inte för att jag inte gör det hela dagarna hemma men... heeeehe. Idag slutar vi ganska sent har jag för mig, äh mysigt kommer det bli på hemvägen i alla fall. Mörkt as hell. Det enda som egentligen fattas just nu är en man, hålla lite hand och vinter-mysa. Haha vintern är inte ens här ännu... yes i'm weird. Fast samtidigt är det jävligt skönt att vara singel, lite time for my own så att säga.

Nu måste jag put some clothes on. Under tiden lyssnar jag givetvis på Musiq och Angie Stone's "The Ingredients of Love". Åh. Real soul.
Neeeej tuld, gör dig i ordning nu!
Slänger säkert upp någon bild senare. Morgonpussar (yum... haha)




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0