Hungrig kanske inte var det rätta ordet..


Har ätit EN fjuttig pannkaka, skulle vara nyttig och gjorde på endast dinkelmjöl och olja. Inget fett över huvud taget. Tji fick jag, efter en tugga av mina annars jävligt goda pannkakor blev det suddigt framför ögonen, och jag började svaja. Som en jävla flaggstång. Dessutom blev hörseln i ena örat betydligt sämre i 3-4 sekunder? Va? Vaaa?! Jag som är så jävla rädd och orolig för allting också. Dramaqueen... Ringde mamma på direkten och då hade det gått över :( Mår betydligt mycket sämre nu än vad jag gjorde i morse dessutom.
Min lilla mor föreslog en kopp té med socker i. Jag som hatar socker i té. Och jag som skulle börja mitt nyttiga liv (hehe)

Ber till gudarna att detta går över imorgon


Jävla pannkakor. Jävla vaccin.
Sova nu.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0