I did it!

Jag tog vaccinet mot svininfluensan. Jag gjorde det!
Nu får vi se om jag börjar gå baklänges eller om det börjar växa en extra arm. We'll see! Hahaha usch, vad säger jag. *Peber peber ta i trä-hä* Men nu slipper jag i alla fall svininfluensan, och bra är det. Särskilt när man är i riskgrupp. Yaey.. Astma har ju lilla jag. Jaja lång kö var det också. Haha var nära på att vända när vi såg den 5 trappor fulla av sjuka människor-kön. Fort gick det också. Dock gjorde det ont, men jag är ju den pussyn jag är också.

Jag har haft ett väldans bra höstlov. Emma kom hem över helgen också, jätte mysigt. Igår vaknade jag, Alex och John i min FÖR underbara säng efter en jävligt hård natt ute. Haha, fy fan alex... Kul hade vi i alla fall, jävligt kul. Fick träffa fina Ida en snabbis på hof också. Gullegrisi!! Nä slitet var det i alla fall morgonen efter. Eller... eftermiddagen efter. Vi vaknade kvart i 3. Jag vet, jag kräktes också. Har aldrig känt mig så vidrig i hela mitt liv. John fick panik och rusade hem till matchen. Viktigt tydligen... Själv hade jag glömt bort att jag skulle ha lussebak kl. 14 med mina kära vänner Sara och Mallo. Ännu vidrigare kände jag mig nu. Men vi lyckades firra det där alldeles uutmärkt! Så där stod vi: jag, Alex, Sara och lilla Mallo. Full karutta i köket, och lussebullar så det stod härliga till. Till och med glögg lyxade vi till oss med!





Jag är glad att jag har så fina vänner ♥

Ska sova nu, good night peeps'



Kommentarer
mallo

"lilla mallo" forever... :P

puss söta du <3

2009-11-03 22:59:38

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0