Idol-resa!



Heeej! Saknat mig? Såklart ni haaaaar puffisar! Är proppmätt. och då menar jag PROPPmätt. Har ätit en mycket delikat chicken sallat med kära mor min. Till detta blev det vatten och brö! Idag kom jag hem från skolan jätte sent, jag och Jenni satt som vanligt och drack kaffe och samtalade i foajén som de sofistikerade school-lovers vi är! Hahaha.

Måste börja göra mig iordning lite snabbt nu, blir upp-pickad av lilla Ronja när som helst. Ska följa med henne på en tur runt Stockholm. Haha. Hon jobbar på Idol och ska hämta lill-Erik vid kvart i 8 imorgon bitti, så idag ska vi checka lite vägar och dylikt. JAG SKA VARA KARTLÄSARE! Den ni!

Puss puss puss

(Ett roligare inlägg dyker förmodligen upp laaaater.)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0