Oh it's Friday!

Det är fredag. Det klingar så oerhört skönt i mun att jag nästan får ont i magen. Sitter och försöker äta lite pasta, och dricker självklart fredan till ära ett glas rött till :) Har inga planer alls för kvällen, Ida vill ut den lilla partyprissan. Men själv är jag inte särskilt taggad alls... What the fuck is happening with me?! Haha. Ne vi får se helt enkelt, jag hinner säkert ändra mig ;) Mhmm! Men Idol ska i alla fall tittas på, och sedan får vi se var kroppen tar mig. Har tänt massor av ljus (someone, be sursprised.) och sitter och lyssnar på über-dunder-drop dead GOOD music. M-m-m.

Näfan, nu ska jag plocka undan lite här. Morsan är på galej tonight, så det är en heelt föräldrafri kväll! Farewell!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0