Oh, my ex says I'm lacking in depth

Hell. Mitt té är för varmt och brände nyss hela käften.

Jaja, hur står det till med er alla? Själv är jag jävligt seg och sitter som ni kanske nyss förstod och dricker té. Earl Grey is the shit. (Efter Söderblandning) HAR ALDRIG DRUCKIT CHOKLADTÉ, ÄR DET GOTT?! Har hört att det ska vara en upplevelse... Yaaya cut the tea-crap-talk. Den här dagen har varit otroligt seg. Utgång blev det igår, så jag är typ lika med död. Och liiite illamående. Hihi. Sitter och lyssnar på Strokes blandat med goa bitar från Sofia Karlsson (lovelove). Ska börja med maten snart. Å smutta i mig mitt über goda té, samt tända lite ljus.

Och vet ni vad....
IKVÄLL ÄR DET MAMMAS POJKAR!!!!!!!!!!

hehe skulle bah säga!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0