Önskeboken!


Hello sugarpies. How you're doin?

Lagar mat jag. Ovanligt. Njeeee. SÅ är det när man är husmor. Mamma kommer snart hem och då blir det mysis framför teven. Har tänt massor av ljus också, har kommit på att jag blir på så mycket bättre humör av det. Ha! Jag blir verkligen det. Mysfaktor en miljon miljard biljard. Det blir korvstroganoff ikväll, vet att ni var nyfikna så svarade på frågan innan ni hann fråga sådär. Idag är det alltså... inget bra på teve. Or? JUSTE, haha när jag tog upp posten idag så fick jag till min förvåning syn på Önskeboken. JA! Önskeboken nivet! BR's! Jag säger ju att det är jul! Åh, nu kröp min julstämning upp ytterligare ett steg. Dessutom har jag tittat på Ensam hemma idag. Och lyssnat på Christmas carols. Mm! :)

Jag kommer ihåg när man var liten bebbe, och ringade in allt man ville ha i Önskeboken. I min bok var det nog fler ringar än leksaker. Hehe.
Men det är ju inte så konstigt med tanke på att jag önskade mig en källare när jag var 4.


Har aldrig förstått mig på de så kallade Bratz-dockorna.
Porriga brudar till små snoriga oskyldiga puffe-kids?



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0