Oooh Haaappy Daaay


Hi folks. Sitter här och knaprar på en knäckebrödskiva med makrill på. M-m-m! Kom hem från kören för ett litet tag sedan, som ni kanske inte vet så börjar körhelvetet 7 och håller på till 9. Man hinner knappast äta emellan, och hungrig som en varg är man när det börjar lida mot sitt slut. Not fun. Öhh.. anyway..

Jag är så AVIS på Ronja. Hon praktiserar på Idol det aset. Så idag har hon fått hämta idolerna på olika ställen och skjutsat dem tillbaka till Idol-hotellet. Haha min lilla chaffis :-* Så idag saknades hon på kören den skitungen! Fick sjunga aaalldeles själv med kärringarna. Men det gick lika bra det!!

Nu ska jag trycka i mig något mer. Min mage kurrar och gör ooont. Maaammaaaaa



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0