Peter Pan


Åh! Ligger och tittar på världens mysigaste film: Peter Pan. Hook. Jag älskar att titta på barnsliga filmer med dramatisk musik och där allt är orealistiskt och magiskt. Man blir verkligen som ett litet barn själv. Den mörkhyade knubbis-ungen med basker vill man ju bara äta upp med lite smör på. Gosi!!



Nä, back to studies. Ligger och pluggar lite också. Mindre kul.....
Har religionsprov imorgon. Har aldrig haft så överdrivet svårt för religion, då jag tycker det är ett rätt intressant ämne. Men att prestera på prov är jag mindre bra på. Satsar dessutom på ett högre betyg i det ämnet, så plugga plugga plugga är vad jag ska göra denna kväll! Måste sätta igång med träningen också. Känns som det bara ligger där och väntar, och jag plockar inte upp skiten. Ska börja simma med Alex på Eriksdalsbadet. Känns jävligt skönt måste jag säga. Och när ekonomin tillåter (om den gör, haha) blir det att träna på Högdalen gym igen: mitt gymkort har ju precis gått ut där :(

Har sökt jobb också, så förhoppningsvis kallar de in MIG på intervju. Då skulle jag bli gla. Riiktigt glaa!! :')



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0