Shorty hair



Har bestämt mig för att spara ut mitt egna hår! Och ja..... jag har haft löshår isatt innan. Yes i'm unmasked.
Hur som helst, nu ska mitt TJOCKA långa hår tillbaka. Och tar det tid så får det fan i mig göra det, för nu är jag trött på skabbigt löshår och hur otroligt ofräsch (men samtidigt jävligt snygg) man känner sig i någon annans hår. Blä!

Tittade nyss på Inlåst. Åh, jag har förälskat mig i den lilla maraboubiten Levi. Snygg som satan. Come to mama! I can handle you. Okej, nu börjar vi gå överstyr. Hahahahaha. Äckel-tuld. Peddo.. Men fin, det är han allt. Annars ligger jag och myser i min extremt sköna soffa med sockisar på fossingarna. M-mM-M! Mysfaktor hundra. Imorgon är det fredag peeps, och då jävlar i mig blir det inte party. Haha känner att jag måste tagga ned lite. Eller så ställer jag in mig på myskväll, vilket oväntat slutar i kaos på dansgolvet och föööör många öl. I för sig skulle det inte vara så oväntat när jag tänker efter.... Nej fy fan, skulle behöva en vit månad. Nej det skulle jag inte! För jävlar i mig vad tråkig ni skulle tycka jag vore då

Puss puss puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0