Sjukling




Vaccinet tar kol på mig. Men förståligt är det egentligen. Med tanke på att jag precis blivit insprutad en pyttedel influensa. Ont i kroppen har jag, frossa yrsel och huvudvärk hör där till. Illa mår jag också. Men bara att stå ut. Hellre mår jag dåligt 2-3 dagar än 2 veckor av svininfluensa. Stannar alltså hemma idag. Har pratat med skolan om min lilla biverknings-historia. Så nu är det bara att vila! Och plugga om jag hinner.. Får se om jag går på kören ikväll Ronni.

Har precis tagit ett bad. Känns riktigt skönt att få värma ned mig lite. Ansiktsmask har jag lyxat mitt ansikte med också. Busenkelt att slänga ihop en liten skönhetsröra. Improviserade lite men:
  • En halv avocado
  • 1 msk naturell yoghurt
  • 1 vitlök (hahahahaha. neeej)
  • 2 msk olivolja
Så nu är mitt ansikte babylent :)
Har bäddat ned mig i soffan med tjockistäcken och satt på Mamma Mia. Jag kan inte få nog av den filmen. Amazing. Och typisk ligga-sjuk-hemma-film är den också! Maryl Streep är otroligt vacker dessutom.

Pussar


Kommentarer
Yttrande Alexandra med stort a.

haha du och din jääävla vitlök!

2009-11-03 12:40:38
T.

Hahaha i know sugarpie!

2009-11-03 13:02:47
URL: http://minnn.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0