Troj what?

Okej.................... TROJA SÖG.

JA! Kasta skit på mig bah. Gööööreeee

Men så tycker JAG.

Jag vet inte. Den kanske inte gör det om man KOLLAR. Men jag hade liksom datorn i knäet samtidigt som jag tittade. Ingen bra kombo. Fast ibland koncentrerade jag mig verkligen och försökte hänga med i handlingen: men den blev verkligen inte mer intressant för det!! Pitten var i och för sig hot as usual, och hon-vet-inte-vad-hon-hette-men-blont-hår-och-söt var ofattbart vacker.

Så som sagt: säkert en jätte fin film om man nu gillar sånt och är in the right mood. Men för MIG, IKVÄLL var det ingen hit. Inte för mamma heller. Hon gick och la sig efter 5 minuter.

........

Hahahahahaha.

*Ler*


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0