Well, it's always better when we're together

Yes it is. Nu är jag hemma mina små penntroll. Eller kanderade sockeräpplen, som Jenni så sött kallade mig för två sekunder sedan över msn. Hur mår ni? Jag mår ovanligt bra idag faktiskt, känns som skolan flyter på bra och snart är det så kallt ute att marken inom snar framtid är alldeles vit. Det hurrar vi för.

Ligger utsträckt i min fåtölj i vardis (vardagsrummet för er trögskaft) och lyssnar på Jack Johnson blandat med lite Sofia Karlsson och Melo. Har tänt massor av ljus, och jag mår såååååå bra. Livsnjutarstil indeed. Snart är mammsen och Lovi hemma också, är hungrig som en varg så ska börja laga lite käk alldeles strax. Hörrni, snart är det helg! Veckorna går så sjukt fort, känns nästan som det är helg hela tiden. Hahaha. Vad ska ni... Nej förresten, tänker inte fråga er. FÖR JAG FÅR ALDRIG NÅGOT SVAR. Otacksamma-läsare.com.

Bara för det ska jag lämna er nu.
Neeeej, spread love.



Såhär mysig är jag just nu!! (och vig.)

PUSS!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0