What the fuck hände med min blogglucka?

Ja Matilda! Var så god att svara på det!

I'm so sorry folks. Jag har helt enkelt skaffat mig ett liv. Ligger och tittar på reprisen av bonde med morsis. Är trött som ett fanskap och känner mig illamående även idag sen fredagens bravader. Haha. Fy fan. Men jävlar i mig vad roligt vi hade det. Alex drog tidigt. Så jag och Sarah bestämde oss för att stanna kvar och röja stället in på småtimmarna. Det gjorde vi också. I lördags hade Sarah volleyboll-match och upp och hoppa blev det vid halv 12. Jävligt skönt och jävligt behövligt.

Idag blir det söndagsmys med la familia. Förutom vår Emma då, som snart också kommer hem. From Norway. Väldigt tråkigt, och väldigt skönt att hon kommer hem. :) Nu ska jag övningsköra lite med mamman, och hämta Lovis å Dogge i Årsta. Vi hörs senare gullisar. Puss!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0