As if I'm magic


Åååhh blir GALEN. Nu har jag nyst 10 gånger på raken. Och nu kom en till.
Kul för er att veta och kul för mig att berätta :)

Fy helvete vad jag ser ut dessutom. Har i varje fall precis kommit hem, har gjort lite ärenden på Nordea och ätit lunch med mammis på salongen. Jätte mumsigt, trots att halsjäveln skaver och smaklökarna inte tycks existera. Men nu har jag i alla fall ett konto på Nordea och dessutom har jag beställt ett nytt leg. Ligger i mammas feta säng med en flease-filt och lyssnar på La Roux. Har tänt lite ljus också, så hääääär mår jag bra. Dock dunkar mitt huvud i 180, men vad fan gör det.

Ikväll är det kör, och klockan tjugo i sju kommer fröken Ronja gassssandes med caren och pickar upp mig! Får se hur det går att sjunga med en söndercrackad hor-stämma.
Kommer iaf sticka ut mest bland sopranerna,
hahahahahaHAHA!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0