Bulletproof


Mitt hjärta.



Aahh! Har lyssnat på La Roux hela dagen nu. Och hela kvällen igår.
Hur ska detta sluta? Gah

Ligger för övrigt i min insuttna fåtölj och småtittar lite på burken. Morsan pratar i telefon. Hon är arg. Frustrerad. Och diskuterar hej vilt. Hmm, är sugen på té men orkar inte resa på arlset för att vandra till köket och sätta på plattan till vår AP-SEGA SPIS. Fråga Alex. Hon avskyr den. Nästan arg blir hon, när vi ska laga mat. Eller jag. Ingen av mina kära väninnor kan laga mat. För att inte tala om Sara. Haha. Neeeej, tror nog dem kan. Men de är inte så intresserade om man säger så. SÅATTSÄGA. Hihi

Har städat idag. Jättefint! Lägger upp bilder lateeer. Ska koka en fet kopp svartvinbärsté nu. Yumyum



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0