I-i-i'm just a girl

Ååh! Vad jag älskar hösten! Och det är så sjukt mycket jag vill köpa. I need to get rich.

Ska köpa shoes, jacka, halsduk, vantar, och mössa. Hehe det sistnämnda var ett skämt. Jag ser ut som ett ollon i mössa. MEN en fet jävla halsduk ska få äran att pryda Tuldi. Som snorkråkan i näsan. Det bästa med hösten är nog löven i alla miljarder olika färger. Och självklart "solen-plus-kyla". Det är verkligen så mysigt. Med solen i ögonen och en jävligt kall näsa i ansiktet. Röd som Rudolf. Hööööööst. Åh jag borde skriva en bok! Don't ya think? Ha-ha.

Sitter för övrigt och kollar på Kommisarien och havet. Jag skäms. JAG SKÄMS. What's up med dubbningen? What's up med det extremt dåliga skådespeleriet. OCH WHAT'S UP med tyska/svenska? Vaaaaa? Låter som jag tittar på Lejonkungen. Fast med en gråhårig wannabe-mysfarbror istället för Mufasa. Jag tycker synd om dig Mari Ljungstedt. I really do.
Har för övrigt varit zupergullig och gjort smoothie till oss kära. Lovi har åkt hem till sitt. Linnéa också. Och det är Emmas sista kväll in the SWE så tänkte att vi skulle lyxa till det lite! Bulle har vi hunnit med också. Men det talar vi inte högt om. Så nu sitter jag, morsan och Emma här. Just like it used to be. Minus lovi. Äh, ibland händer det grejer i livet. Kanske blir det jag som flyttar till Afrika? HAHA då skulle jag njuta bland allt Brown sugar! Mmmmm..!


Såhär skulle jag charma dem... oemotståndlig...



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0