Jag säger bara: Jennifer Hudson, amazing.


Speechless. Att ha gåshud i 5 minuter och 15 sekunder kan inte vara normalt... Jag är näst intill mållös. Har säkert sett det här klippet 1000 gånger, och skulle kunna titta lika många ggr till. Att vara en sån fantastisk talang är ytterst ovanligt. Tror jag knappt kan räkna upp 10 artister jag vet som kan beröra på samma sätt som Jennifer. Beyoncé är naturligtvis en utav dem. Och ni som undrar, ja jag har fastnat i Dreamgirls' spindelnät.

I just can't get enough.

En av de allra finaste delarna i filmen är när de sjunger "Family". Goosebumps. Ni som inte sett filmen: SE DEN! Dock kan jag inte lova att ni blir lika freaks som mig, haha.
Nu ska jag titta på Mammas pojkar! Never seen, men lovi säger ju att det är "sååå bra". Soo.. Pyss


Kommentarer
Linda

sv: ah precis:D en midjekjol, tight

2009-10-26 17:30:18
URL: http://lindahult.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0