La Roux

La roux! Aahh Elly är så galet ball, och hennes klockrena röst. Just can't get enough. Om ni inte lyssnat än, DO it.

Har bloggtorka för övrigt, det var ett bra tag sedan jag skrev om något vettigt. (Alexandra har dock gjort några tappra försök att dra upp bloggen ur träsket) Men nu är det faktiskt så att det är min blogg, och alltså jag som ska skriva. Right? Jag älskar dig Alexandra, det vet du. Ligger och kollar på Körslaget. Jag dör lite emellanåt, de gångerna Amy Diamond flänger med sitt gulliga 14-åriga hår och försöker leka morsa till hela gänget. Ja iaf dem hon är "körlärare" för. Haha jag hade kräkts, och kräkts och kräkts lite till, om jag så mycket som skulle bli tillsagd av ett litet barn vad jag ska göra och inte. Måste känns unikt för alla medelålders i Team Amy. Blä....... Nej nu ska vi inte vara elaka, hon har faktiskt en fantastisk röst som hon ska vara stolt över.
Och dessutom får jag stå ut med att hon FAKTISKT bara är ett år yngre än mig. Damn girl, go and make yourself a little bit rougher.

Undrar om det går någon bra film på tv ikväll. Just fan! det är ju Om en pojke nu på 4an. Watch it, watch it, WATCH it. Kan vara bland de bästa filmer jag sett. Den lilla skitungen vill man bara äta upp samtidigt som man tappar lite matlust. Hehe. Gullegrisen. Äh ska koka en kopp té. Det är jag bra på. Behöver ta hand om min lever, och mig ikväll. Så ingen utgång ikväll. Vi hade det jävligt kul igår istället, hos lilla Alexandra.

Vi hörs sen, Adjö.



Vacker är hon också.




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0