Once you go black- you never go back.

Stämmer.



Idag har jag varit leeedig. Umgåtts med min bästaste vän och med bilen har jag gjort. Det gick bra idag, pappa lurade ut mig på en jätte läskig motorväg. Jag skrek och han asgarvade. Just like it use to be on our little car-trips. Eller så sitter han i möten via telefonen MEDAN JAG KÖR. Liksom?!?!! Vaaaa.
Åh tittar på Inlåst. På fyran. Ungdomarna som sitter inlåsta. Jag får ont i hjärtat. Små pojkar, som inte vet bättre än att ge sig in i en ond jävla cirkel som de sedan inte vågar ta sig ur. Man ser verkligen rakt igenom dem, hur jävla olyckliga de egentligen är. Och det de säger, blä-hää blir blöt i ögat.

Imorgon är det fredag. Mysipys. Antingen blir det idol-mys med pappa och familj. Eller så blir det att slå-the-clacks-in-the-tak. Beror på morgondagens humör, och morgondagens "se-ut-dag". HA. Jag skäms, men är jag ful en hel jävla dag. Ja, då är jag inte lika sugen på att gå ut. Men har jag däremot snygga kläder, och bara känner mig allmänt snygg, en annan dag. Då helt plötsligt är jag ÖVERTAGGAD. Hehehehohih. Vet att ni är likadana pussisar!

:')

Kommentarer
Yttrande Alexandra med stort a.

Kan du blogga någon gång?! Det börjar att bli trååååkigt c") Pöss på fittan!

2009-10-12 11:24:51

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0