Snilleblixt

Ja nu är jag här igen! Kom nyss på en finfin idé! STOLT

Haha jag har kommit på Matildas utstyrsel till halloweenfesten...GUNVALD! hahah för er som inte vet hur Marre såg/ser ut som Gunne så får ni ett smakprov här...




Sen har jag en annan sak att ta upp också! Det är så mkt som jag måste få ut nu när jag inte har någon blogg längre...


Tänk er en mörk sal med en stor djup scen. På den scenen finns bara 2 människor, en mick och ett piano..strålkastarna sätts igång och Marre räknar in...




Vilken hit det skulle bli! Lilla söta fröken fräken på sång och mig själv på piano..KAN DET BLI MKT BÄTTRE?! NE SKULLE INTE TRO DET♥

Kommentarer
TULD

HAHAHA DU ÄR SJUK.



Och nej jag kommer inte hata dig för bilderna, MArre is the shit

2009-10-15 22:59:14
Yttrande Alexandra med stort a.

HAHA grattis du har äntligen blivit som jag! ;D

2009-10-15 23:07:30

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0