Sommaren med Göran och Dreamgirls.

-
Min hals dödar mig.
Imorse kunde jag knappt trycka ur mig ett "lycka till" till mamma som skulle iväg och sjunga i kör KLOCKAN NIO PÅ MORGONEN. Skulle följt med egentligen. Men hell no. Har förresten vridit tillbaks the clock-a-lock nu. Så ni veeeeet. Vad gör ni mina små penntroll? Någon mer än jag som missuppfattat detta med "nya tiden". Egentligen borde jag vara JÄTTE TRÖTT nu, men sitter uppe och kan inte somna. Sara mitt lilla hjärta har precis lämnat min apartment, och här sitter jag. Ensam. Vi har myst som bara vi kan, och tittat på Dreamgirls. Åh, i'm in love with that movie. I-n L-o-v-e.

Okej måste få aja mig igen:

Aaaajj, min hals!!!!

Jag VET att jag kommer vara svinhes imorgon, men vara glad. Så det är chill. Fan att man inte hade den där hesheten i sig. I blodet. Det är jävligt sexigt. Det tycker ALALLALALA. Så det så. Tjolahopp, är så jävla övertrött. Antingen stannar jag uppe tills jag stupar, eller så kanske jag borde inse att sängen låter oerhört lockande... Yaya, idag har jag inte haft någon söndagsångest över huvud taget. Kan bero på att vi har lov, och att jag varit på bio med mina fina: mamma, Lovi och bäste vän Sara. Vi såg Sommaren med Göran.....

Hahahahahaha.
HahahahaHA. HAHA.

Se den.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0