Tall is HOT!



De här skorna vill jag ha! Kan inte bestämma mig om dem är horiga eller bara jävligt balla? Tror nog att jag vågar. Tror nog att jag måste våga. Hehe. Dock kommer jag bli 5 meter lång, men vad fan gör det. Lång = snyggt!

(Bild lånad från gorgeous Martina)

Vad ska ni göra idag? Jag ska till Hägerstens mottagning och ta min 2:a gardasilspruta. Jag vill inte. Sist jag var där, hittade jag först inte dit, och när allt krångel var klart och jag var hemma: fick jag frossa på natten och kunde inte sova en blund efter ca 2 timmar och kramar från syster. PLUS massor av täcken. Det är otäckt tycker jag, frossa. Usch, ber till gudarna att jag inte får det i natt igen.

Skall hoppa in i h2o-saneringen nu, som en viss John hade uttryckt sig, och frossa i Elly Jackson's fina stämma.
Puss på rövá



Kommentarer
Anonym

nej matilda. så jävla ugly. du kommer bli en flaggstång. om du köper dom kommer jag slänga dom! :D

2009-10-27 10:23:39

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0