The-Jacket


Nu har jag beställt den här fina saken. Nästan så att man vill äta upp den (med skirat smör). Hehe. Rolig tjej...... Jag är såååååå jävla seg idag att det nästan känns idiotiskt! Det konstiga är att jag mått måttligt bra näst intill hela dagen - tills nu.

Nu känns det som att jag kommer kräkas vilken sekund som helst och mitt huvud dunkar i 180. HÅRT! Och tanken "Jag ska aldrig mer dricka" tycks inte vilja lämna mitt stackars huvud.

Och ja, det är förjävligt. Och ja, det är synd om mig.
Sitter och smuttar på kaffe och har en bulle i käften i skrivande stund. Emma är hemma från Norway. (If you haven't noticed). Men imorgon åker hon igen. Bort från oss. Den ungturken. (Som mormor hade sagt) Haha ungturk? Vad det betyder har alltid varit ett mysterium för oss. MORMOR???????? Ja ja ja ja. Helgen har varit jävligt bra, och jag har varit jävligt full. He-he. Nästa helg blir det vatten, apelsiner och ett varmt bad. Eller ett våldgästande hos min fina vän Stephanie i hennes nya bonad. Sounds like music to me. Nu ska jag koka té och ladda för Playa del sol. HAHA UNDERBART PROGRAM.




Kommentarer
aannny

va e de för märke

2009-10-04 20:10:31
J***

playa del sol ägerrrrrr!

2009-10-04 20:18:44
Matilda

Svar: Jackan är från H&M och sjukt billig!



Ofc, playa del sol is the shit.

2009-10-04 20:35:41
URL: http://minnn.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0