The Will

Ska jag gifta mig med någon så är det med honom:


Spelar ingen roll om han så är 80 när vi träffas. För VET att vi är meant to be. Har sagt åt honom att chilla lite....
Vad gör ni andra nattugglor er sysselsatta med då? Blev inget galej för mig ikväll, blev våldgästad av en viss Julle och Sebbe istället. De ville ha té, men jag kände inte att min vilja som värdinna var så stark ikväll. Hehe. De fick ett glas vatten istället, det tycker jag var snällt! Så nu sitter jag här överlämnad på mitt arsle i min übersköna soffa och lyssnar på Joshua och La Roux om vartannat. John Mayer har också spelats på Tuldis Spotify. (Honom ska jag också gifta mig med, förövrigt. Eller nej. Dejta. Bara han skriver lovesongs åt mig!)

Nu är det Tomb Rider på tv. Gosh, Angelina är verkligen to die for i den där filmen - Pure pure beauty.
Hon är vacker överhuvudtaget.

Vi hörs säkert senare eftersom jag är pigg som en nötkärna!
HAHA VA? Frisk som en nötkärna heter det väl? JAJA BYE'S


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0