"Ulf, du får inte skylla på praktikanten!"

Haha jag är KÄR i de nya ICA-reklamerna. Gullskrutt!!!

Kom hem för ett litet tag sedan, har åkt massa bil med Ronja runt runt runt. Haha, kolla på tapet hos Kjellholmarna och sedan donken. Körjävlet slutar ju 21 varje kväll, och har man inte ätit innan dess är man HUNGRIG. I'm telling you. Så nu är jag mätt och belåten. För mätt. För belåten. Ligger för övrigt och myser i soffan med byxorna uppknäppta. Nej nu ljuger jag faktiskt, har inga braxxer på mig. OHOOOO! ....strumpisar. Med tjockis-sockor. Morsan sitter på andra datorn, så mor och dotter-vänliga är vi. Haha åh!

Behöver nya kläder. Finns så jäkla mycket jag vill köpa just nu att det bara kryper i hela mig.
Dock vet jag inte om ekonomin tillåter någon shopping.



Jag kan bara se mig själv i den gräddvita kappan i knallröda läppar och mörkt hår. THAT makes me go Gah! Den ska alltså införskaffas. Vare sig pengen vill eller icke.
Nu ska jag titta på America' got talent. Au Revoir



Kommentarer
Ida

2009-10-31 18:20:11
URL: http://ahlbom.devote.se
Ida

Du suger på att uppdatera nu Matiiilda! ;)

2009-10-31 18:20:48
URL: http://ahlbom.devote.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0