A fake smile is easier than real happiness



God morgon! Sitter och pumpar Michael Jackson och Akons Wanna be Starting something (remix) It's goood. It's good. "Billie Jean is always talking when nobody else is talking" Ikväll blir det PARTY. Det var ett tag sedan faktiskt, oj förra helgen... Hahahaha. Det känns faktiskt längre. Tro mig. ! Så idag ska jag försöka städa här hemma, (med bra och HÖG musik funkar det faktiskt), dessutom är jag en jävel på att städa. Det blir alltid kliiiiniskt rent. Till skillnad från när Emma göre...

Ska övningsköra idag också! Med pappsen. Jag har bestämt mig för att försöka ta det där jävla kortet innan jul.
Man är så jävla dum egentligen, varför satte jag mig inte ned och hård-pluggade i somras, då jag inte hade annat än just det att studera. Nu kommer ju skolan och allt annat i vägen. Student-fix. Prov. Och framför allt musiken. Aahhh huuur ska jag hinna detta?! Ni får vara mitt moraliska stöd. OKEJ? Ok. Ni är söta. Men back to 2night. Vad i hela friden ska jag sätta på mig? Har inga kläder kvar längre. Får gå naken helt enkelt. Ja det kör vi på, originellt och enkelt.

Nu ska jag ringa papichulo. Puss puss puss



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0