An autumn letter


Åh.

Må...
å..
s..
te

sova.

Jag är så sjukt trött, och en tupplur är ett måste om jag ska orka dra ut ikväll.. Ha, som om jag skulle stanna hemma en lördag för att jag är trött? No way José. That's not how it works. Tihi. Men som sagt, ett besök hos John Blund is in a need. Har precis badat förövrigt, så nu är jag fräsch som en solros. Jag nästan STINKER gott. Hehe. Smörjde in facet med lite sun-tan också. Kände mig jävligt blek och tråkig, och saknar mina fräknar. Visserligen finns dem kvar, men jag har inte den där härliga sommar-lysten. Bajs på regn. Bajs på Sverige.

Hoppas hösten ser ut såhär (fast lite kallare, och lite fler färgglada löv smyckade över marken) hela hösten igenom. Då skulle jag bli alldeles glad :) Sol + halv-kallt och blå himmel är bland det finaste jag vet.



Kommentarer
IDA

samma här! en fin höst vill vi ha tack!

2009-09-05 18:21:25
URL: http://ahlbom.devote.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0