Bakfylla, bamse-frukost, godis och OC





Jag är så jävla bakis.
Jag mår så jävla illa.
Jag är så jävla äcklig.

Mitt huvud dunkar i 180 och det känns som jag kommer kräkas vilken sekund som helst. Jag vet, too much info. Det är så vi gillare :) I alla fall. Mina gäster har lämnat mig och min lägenhet. Skönt. Hehe. Finns ingenting bättre än att vara SJÄLV när man mår som man gör just nu. Har tryckt ned mig i mammas säng (as usual) och tycker bara jävligt synd om mig.

(Alex. Varför drack vi den där Jägermeister-shoten när vi mådde som sämst?)
Ja. Ni kan nog summera kvällen själva. Jag hade i alla fall jävligt kul! Puss!



Kommentarer
Linda

sv: åh, tack gumman <3

2009-09-06 17:40:55
URL: http://lindahult.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0