BUS is the shit on my white skin




Hehe söt tjej. Iaf, det kändes verkligen som det behövdes pour some brown suga on me. Gärna kroppsligt också. Om ni förstår vad jag menar. Wihohi. Idag ska jag städa här hemma. Eller ja, i alla fall plocka i ordning. Ikväll blir det utgång och förmodligen middag hos mig innan det. Är stört taggad, i och med att det blev en hemmakväll igår med mamman. Idol och kändisdjungeln. Det sistnämnda kan vi ju ge en fet-diss direkt. B-kändisar plus jävligt dålig programidé gjorde ingen succé hos Åströms. Never. Jag satt bara och skämdes. Blev nästan lite generad. Dock var det kul att se Pippi Långstrumpan.

Morsan och jag bäddade ned oss i hennes fatass-säng istället, med datorn som sällskap. Det fick bli att titta på de Idol-avsnitten hon hade missat istället. Great great. Cozy-time.

Nu är det dags för tuldi att hoppa in i duschen, och pump up the volume
YOU SO SEXY BITCH



Kommentarer
Ida

jag såg heroes igår! fatta typ inget! MEN DE VAR BRA! :D

2009-09-12 14:38:21
URL: http://ahlbom.devote.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0