Cirkus och Rival




I'm a cool cool girl, in a cool cool world.

Vad gör ni vänner? Har Alexandra bredvid mig, och vi har precis tittat på idol. Haha vilka skojare det finns. Åh vad tuff jag lät där.. Men måste ändå säga att det finns en del som är duktiga, dock har ingen riktigt fångat mitt hjärta COMPLETELY ännu. Jon är ett undantag. Imorgon är det Cirkus och Rival som gäller. Konsert, konsert, konsert. Big time. Det ska bli helt jävla awesome!!!! M-mMMMM-M!

Nu gäller det bara att klura ut vad som ska få äran att pryda min kropp! Vi ska vara "nyårs-snygga". Det vill säga: horklackar, black independent woman, röda naglar, fylliga glansiga läppar, lockar och aaaall dressed in black. Yep. Det är liksom kvällens dresscode. Så, alex. Rummet. Nu. Tvätten. Sen. He-he. Har inte ens rena kläder. Hur ska detta sluuuuta?

Puss fnuss



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0