CV


Det tog ett väldans bra tag att hitta en schysst bild till mitt CV. Jag kan ju inte sitta och grov-posa när jag ska söka ett seriöst jobb. (Även om jag skulle vilja) I alla fall, resultatet blev denna! Det är väl okej? Inte jätte snygg, ganska tråkig, men ser ändå snäll och ambitiös ut. Precis vad de söker. Tror jag! :) Nu ska jag langa iväg detta till ett antal yrken. Ica Maxi i Haninge ligger högst upp på listan. En viss Alexandra jobbar där, och dessutom är hennes mor chef där. Så hoppas att jag har lite förutsättningar där.

Nu ska jag nog göra mig en smoothie, och läsa en bok.
Kyss



Kommentarer
robeeeert

Hejhej :)

2009-09-07 17:44:30

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0