Den där Megan



Det här är så jävla vackert. Mörkt mörkt hår. Jag ska definitivt go DARKER. I'm tellin you. Haha. Jag inbillar mig att man även får Megan's vackra yttre på köpet. Damn it. Ska be morsan ta med sig färg hem imorgon, så förhoppningsvis är jag en mörkare Matilda redan imorgon. Om mammzen är en sån där snäll gulle-MaMii som bara hon kan imorgon, (MAMMA, lääääs och älska mig) Puss!

Jag.
Har.
Blogg.
Torka.

Det är helt sinnes. Har aldrig skrivit ett inlägg förut och känt mig så extremt uttråkad. Hehe skoja bara. Det här är det rooooooligaste jag vet. Oftast. Jag må säga att det är otroligt skönt att skriva. Skriva om vad som helst. I min lilla underbara blogg. (Som knappt har några läsare alls för övrigt), men vad fan gör det. Ha! Nu är det dags för bloggerskan att sova. I och för sig är jag ledig imorgon. Precis som idag. Men jag ska hinna med mycket. Så rompan ska upp från sängen redan vid nio! eller tio... eller elva... Hehe. VEM FÖRSÖKER JAG LURA?! Jag är ledig. Ha! Haha. Hahaha. HAHAHA

Okej. God natt




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0