Det är dags för fredagsmys



Nu sitter vi hela familjen här. Alla utom Emma. Och ja, Douglas är ju som en i familjen. Vi är ju tvungna... Tittar på Doobidoo och har precis käkat en BAUTA-middag. Så som man alltid sa när man var liten och vilsen, "bauta". Haha va!?? I alla fall, känns som jag kommer spricka vilken sekund som helst. Åt värsta förrätten innan också dessutom. Någon som vet om det går någon bra film ikväll förresten? Är alldeles för lat för att zappa runt, och alldeles för upptagen för att klicka mig in på tv.nu. Skriver faktiskt ett inlägg hallå.
Aja, det är mysigt att ha en syster här iaf. Lovi. Hoppas du har det bra där borta Emmis. Morsans "vaaad jag äään göör så är det fel" och "huuur jag än vänder mig så har jag arslet bakåt" dödar mig långsamt.


Please come home.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0