Good morning sunshines



Hur mår ni? Sitter och äter en skål gröt. Havregrynsgröt. Mumma kardemumma. Fast fann inget lika mumsigt i kylskåpet att lägga i. INTE ENS BANAN? Så sitter här med en grå jävla smet framför mig, med ytterst lite mjölk. (Eftersom den också typ är slut.)

Idag börjar jag 10.30. Jävligt skönt. Ensemble, ensemble! Wii. Sjunga sjunga sjunga. Efter det ska jag försöka träffa Sara på något vänster, i need that girl. (<3) Annars ikväll blir det nog bara segideg. Känner inte alls för att gå ut ikväll, (TROTS JÄVLIGT SNYGGT HÅR), men imorgon ska vi ut. That's how we roll. Måste in till stan igen en snabbis också, finns en jätte fin jacka som jag kärat ned mig i som jag bestämt mig för ska bli min. Enda problemet är; pengar. Hehe.

Ska sminka mig nu, ha en toppendag! :) Puss!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0