Heeeeelp...



My watch-gloss is poppin. I'm in love, och en av dessa ska bli mina. M-hmm! I'm tellin yah.

Okej. Du är svenne-banan Matilda. Ska inte leka neger.
Trots att jag vill.
Inte ens försöka.
Fan. Varför fick man inte lite brown sugar? Dåligt mamma. OCH pappa.

BACK TO BUISSNESS.
Jag har blivit mycket mycket dålig på att blogga. Men till mitt försvar tänker jag skylla på skolan. Japp u heard me, jag lägger hela skulden på Kulturama Fria Gymnasium. Och min lathet, och på torka. Ja, jag kan faktiskt inte förstå hur man kan jobba som bloggare. Alltså som ett jobb. Visserligen finns det ingenting bättre än att få skriva ned sina tankar och formuleringar om saker och ting.
Men ibland är det bara pain. in. the. ass.
Och då tycker jag synd om Blondinbella


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0