Hemmamys med mammsen eller slå klackarna i taket...?

That's the question. Screw it. Kan inte bestämma mig.

Dock vill jag umgås med mina nära och kära, men vill inte ligga som en död fisk imorgon och tänka "Fan varför drack jag igår." Ja det är ett helvete. Att må så. Så som jag mår idag. Det känns bara: blähäääääheeeee. Hemskt. Men kul hade vi igår i alla fall, det kan jag lova. Snart ska jag äta middag med mamma och dricka lite red whine. Får helt enkelt bestämma mig under tuggorna. Hehe. Hoppas ni får en toppenkväll!






Cp-störda brudar

Köösss!



Kommentarer
alexandra

Älskade älskade vänner<3

2009-09-20 21:38:15
URL: http://moiii.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0