I fell in lo-looove with a shoe

Roll it down.



HAVE to HAVE. Jag säger det bara en gång. Dessa vackra super underbara fantastiska skor, skall bli mina. Åh. Snälla plånboken? Snälla pappa. Hehe skoja bara. Först måste mitt studiebidrag rulla in. SOM FÖR ÖVRIGT KOMMER IMORGON. Men innan dess skall alla skulder betalas. Damn it. Kanske inte blir så mycket cash över i alla fall........... Men aha, jag får väl LEVA PÅ BRÖD OCH VATTEN DÅ. Visst! VISST. Buäääähääääää

Nej.. Nej! Jag SKA ha dom här skorna. Och det ska jag kämpa för. Ha! Som den kämpe jag är. TaHahaHA! La-lAla!

Nu börjar Idolis igen. Återkommer med info.




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0