I know you want my LaLaLa




Här sitter jag på golvet. Och väntar på att min omelett ska bli FINISHED. Förresten, någon som vet varför upplösningen på bilder blir helt fucked up när man lägger upp dem i bloggen? Jag blir galen. Bilderna ser helt annorlunda ut när man kollar på dem i macs "förhandsvisning" än här i bloggjävlet. Fcyk. ARGH

Jaja, jag är hungrig som ett as. Det enda som fått sjunka ned i min mage idag, är gröten från i morse. (Godispåsen förblir en hemlighet) Hehe. MEN DET ÄR FAKTISKT FREDAG IDAG! okej? Okej!! Ikväll ska jag nog bara gosa med mammsen. Förhoppningsvis en bra film också. Det känns tomt att inte ha en kärlek att gosa med. Men livet går väl vidare antar jag. Sometimes it will.. Vi lämnar det. Hoppas ni får en trevlig kväll, vad ni nu ska göra. Imorgon blir det förmodligen The bridge. Gamla Toxic. Har bara varit där då, men har hört att det ska vara bättre nu. Annars drar vi någon annanstans. Men Söderhof blir det, as usual, innan! (Är det by the way någon mer än jag som tycker Söderhof blivit sunkigare och s ä m r e ?) Äh, billig öl går alltid hem :D

PSschhh, nu pyser det. I min panna. Stek-panna. Vi hörs senare. Tjao



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0