Ja, jag är bra på att fota!


Hahahahahaha. Pinsamt nästan.

Okej. Nu fick jag njuta av att lägga upp en till bild på mig.

Vad ska ni hitta på för skoj idag då? Ni kommenteeeeraaaar ju aaaaldriiiig. Så den frågan kan vi stryka direkt. Ni kanske vill att jag inte ens ska fråga er?! Vara lika egoistisk som alla andra bloggare? Va?? Torrbollar. Jag kommenterar alltid andra bloggare. Aaall...t...i .. Åh nu spelas Closer med Kings of Leon!!!!!! I love that song. Verkligen en låt man känner allt i. Genom hela låten sprudlar det av tankar i hjärnan. I alla fall i min. Kan inte riktigt förstå hur ett band kan vara så bra. Eller jo, det kan jag. Men hur gör man för att förmedla känslan på ett så otroligt sätt de gör. Amazing. När vi ändå är inne på musik så kan jag tipsa er om, eller nej jag tvingar er, låten "Hallelujah" med Kurt Nilsen. Många av er har säkert redan hört den, annars fy skam och raka vägen in på tuben. Jag ger er en ledtråd och det är; gåshud och chock. I mitt fall ibland tårar. Om man är på det humöret.

Så:

Lind, Nilsen, Fuentes, Holm - Hallelujah (LIVE)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0