Jobb sökes!


Hej söta. Sitter och söker jobb. JA! Det är tids nog. Och jag är vuxen. Och jag är "faktiskt 18 nu Matilda". Så det enda rätta är väl att hitta något jobb-jävel som ger mig egna pengar och lite eget ansvar. Struktur saknas i mitt liv! Så nu ska jag hitta något som passar mig, eller inte passar mig. För jag ska ha pengar. Detta fungerar liksom inte längre, studiebidrag? my ass. Nej now it's time for Tuldi to get a job!

Funderar antingen på någon skobutik, eller liten inredningsbutik, Ikea eller något annat socialt. Fast var precis inne på Ikea och arbetstiderna (helg) skulle vara mellan 05-10.00. Vaaaaa? Liksom what's up with that? Vad tror dem? Dessutom var det viktigt att vara fysiskt stark. Hehe. I think i wanna jump that job. Men som sagt, mami har alltid sagt att jag borde söka något socialt yrke. Eftersom jag snackar som jag vet inte vad, och älskar människor. Så jag tror inte något kontors-jobb är någonting för mig. Minns bara hur det var då jag jobbade hos pappa förra sommaren. Satt inne på ett kontor, tyst som i ett rövhål, där satt jag och.... bloggade. Hehe nej inte bara faktiskt. Men det var inte kul alls. Fast lönen, DEN var kuuuuul

Ska fortsätta leta nu, catch you later



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0