Half last night in pictures



(Fröken Alexandra var självklart också med. Dock utan bild. Men hon är söt ändå.)

Såhär snygga var vi i alla fall. As usual. Dah. He-he nej ska inte vara någon sådan vidrig människa. Men vi var väldigt tjusiga, må jag säga! Alkoholen susade i vårt tonårsblod, och lite salongsberusade blev vi allt. Men det var bara fint. En skön känsla det där, när det bara är lite fnittrigt och allt känns så himla bra.
Tänk om man kunde få ha den känslan alltid.
Nog om det. Ikväll ska jag bara sitta bänkad framför Idol med mamma. Sjukt skönt. Behöver vila upp mig lite känner jag, dessutom måste jag läsa klart boken som snart ska analyseras. Mycket att stå i helt enkelt.

Gårdagen i sig var awesome. Moneybrother lyfte taket, (tillsammans med oss of course), och dem var bara helt jävla ap vackra. Trumpetarn är-lika-med kärlek. Och tillsammans med den rakade killen blev jag lite pirrig. Eyecandy indeeeed. Dessutom såg jag min, eller typ hälften av alla tjejors, idol. Gynning. Ja! THE Gynning. Hon var så äckligt snygg att jag bara ville lägga mig på golvet och sjunka igenom det av avund. HON ÄR SÅ SNYGG. Okej, jag ska lugna ned mig men det är i sådana moments hot chocolate boys säger: "Damn giiirl" och böjer ryggen lite bakåt med ett extremt sexigt léende och ögon som kan döda. Nej!, jag har inte varit med om ett sådant ögonblick. Och ja!, jag väntar fortfarande på att det ska inträffa.

Nu ska jag smörja in mig med BUS och "pump up the volume" och sedan ta fram dammsugarn.
Ja, alltså fortsätta med städningen. (EFTERSOM DET ÄR TYP DET ENDA JAG GJORT IDAG MAMMA)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0